![Vi lærer om CV](/contentassets/4d6a4eca18584cb4a5ef3d822d818941/vi-larer-om-cv.jpg?width=600&height=400&mode=crop&quality=75)
Lær fra andre
Her finner du eksempler på tiltak, maler og verktøy fra integreringsarbeid i kommuner og frivillige organisasjoner.
![Vi lærer om CV](/contentassets/4d6a4eca18584cb4a5ef3d822d818941/vi-larer-om-cv.jpg?width=600&height=400&mode=crop&quality=75)
![Illustrasjon Gloppenmodellen. Kokkejente i aksjon på kjøkkenet](/contentassets/fa20e93bf6084ad1a33ac838b56e450e/gloppen-2.jpg?width=600&height=400&mode=crop&quality=75)
Gloppenmodellen – ein fagutdanningsmodell
Gloppenmodellen er ein annleis måte å drive fagutdanning. Det er behovet i marknaden saman med ynskje til deltakarane som saman avgjer kva utdanningar som vert sett i gang.
![Illustrasjon yrkeskompetanse](/contentassets/7442aa31e29747fbb92ae3f36fc79308/v2---drammen.00_01_19_01.still002.jpg?width=600&height=400&mode=crop&quality=75)
YrkesKomp – opplæring og kompetanseheving innen yrkesfag
YrkesKomp er et samarbeidsprosjekt i Drammen kommune. Her får innvandrere med liten eller ingen formalkompetanse opplæring innen bygg- og anleggsfag, eller restaurant- og matfag.
![Illustrasjon informasjonshefte for å forberede innvandrere til praksis på skole og skolefritidsordning](/contentassets/b75c856742704f9a9503baaf4a8a2a96/lorenskog-2.jpg?width=600&height=400&mode=crop&quality=75)
Forberedelse til praksisplass på skole eller SFO/AKS
Lørenskog kommune har laget et informasjonshefte for å forberede innvandrere til praksis på skole, skolefritidsordning (SFO) eller aktivitetsskole (AKS).
![Lørenskog](/contentassets/e2d7d0220c0c4be0bf3673262b89d4f3/lorenskog-4.jpg?width=600&height=400&mode=crop&quality=75)
Rutinehandbok – tilpassa løp mot fagbrev på arbeidsplassar
Lørenskog kommune har laga ei rutinehandbok for innvandrarar om kvalifisering til fagbrev på arbeidsplassen. Rutinane er laga slik at fleire kan delta i opplæring som fører til formell kompetanse og dermed høve til varig tilknyting til arbeidslivet.